logo

Endre skriftstørrelse

Hold CTRL-tasten nede.
Trykk på + for å forstørre, eller - for å forminske.

Tyrilitrening

Fysisk aktivitet fremmer helse, bedrer humøret, gir energi, og reduserer stress. Tyrili har derfor laget enkle treningsvideoer som kan gjøres hjemmefra.

Lett mobilitetstrening:
 

 

Avspenningsyoga: 
 

 

Trening med kosteskaft: 
 

 

Par-trening:
 

 

Mental trening
Mental trening kan være vel så viktig som fysisk aktivitet i en del situasjoner. Fundamentet i mental trening er relativt enkle, men systematiske teknikker som hjelper oss til å styre fokus og tanker bort fra det som tapper oss for energi og stjeler kapasitet, og over på tanker som bidrar til å roe oss ned og frigjør energi.

Universitetet i Bergen har publisert en artikkel med diverse teknikker for hjelp til selvhjelp med en rekke metoder for å dempe frykt og grubling når vi oversvømmes av informasjon om farer og risiko vi ikke kan gjøre så mye med.

Les artikkelen her.

 

  • Skriv ut denne siden Skriv ut denne siden
  • Del på:

  • Tips en venn Tips en venn
  • Del på Facebook
  • Del på Twitter

Tyrilistiftelsen

Org.nr: 961025311 Tlf:        474 74 000
Normannsgata 47 Fax:       474 74 001
0655 Oslo E-post: tyrili@tyrili.no

 

  • Gå til Facebook
  • Del på:

  • Gå til Twitter
Ansvarlig redaktør: Anders B. Bisgaard